Sunday, December 13, 2009

Pelita 3

Salam..

Dalam n3 ni saya nak cerita pasal pelita lagi. So, n3 ni topik dia pelita 3..

Nak tau pasal pelita3 ni..SURPRISE!!!..kiriman yang ku terima dari k sali bukan hanya mengandungi pelita yang saya order..tapi ade 2 lagi pelita sepertimana yang k sali beritahu pelita tersebut adalah pelita yang diorder oleh rita..rakan sebelah mejaku..aku tak pelik coz rita merupakan antara rakan yang rajin singgah kat blog saya.Walaupun dia belum berkesempatan untuk membuat blognye sendiri(al-maklum Rita ni cikgu SPBT)..busy sangat..lagipun dia rajin sikit je dari aku ni..Toing3.Jangan marah rita..

Sesampainye bungkusan tersebut, tergerak hati nak buka kotak pelita rita tu..tapi tak tergamak rasenye..(mungkin tahap kejujuran ku ini masih tebal) hehehe..so, setelah settle segale urusan, apelagi,,aku pun called rita nak beritahu pelitanya da sampai..kalo nak ambil bolehlah datang ke teratak ku ini.. Tetapi.....(untuk k sali:ooo k sali rahsia dari saye ye...hanya k sali je yg tahu). Rupa2nye pelita tersebut untuk aku.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseronoknye..Rita beli dari k sali coz nak hadiahkan aku sempena birthday aku yang baru lepas tu................aduh...Terima kasih bebanyak Rita....Luv you...suka sangat tak terkate....Bangga rasenye ade member yg ingat kat kite.............Aku apelagi...suke skan la...dapat pelita yahooooooooooooooooooooo...Okeh nanti tgk la ya gambar pelita yang Rita beri kat aku tu............kiranya kejutan Rita menjadi...dengan kerjasama dari k sali...........Apelagi layan..........................

No comments:

Salam Perkenalan kepada semua dan selamat datang ke blog yang kurang sempurna ini..Blogku ini bertujuan adalah untuk berkongsi bersama2 rakan bloggers yang berminat mendekorasi/menghias rumah berkonsepkan Inggeris..disamping catatan perkembangan tentang telatah manja anak2ku..Selamat mengenali keluarga Khalish dan silalah berkongsi idea, cadangan mahu pun teguran yang membina..agar setiap perkara yang kita lakukan akan memberi manfaat kepada kita semua Insyaallah..