Thursday, December 3, 2009

Kesibukan Melayan Amira

Salam kepada semua..rasenye da lame tak n3 ni. kali terakhir aku buat n3 pd hari raya aidiladha minggu lepas..Sebenarnya bnyk perkara yg inginku ceritakan..tapi tidak berkesempatan..ianya disebabkan kerana kesibukkan ku melayan amira..menguruskan segala urusan permohonannya ke MRSM..

Dalam kesibukan tersebut aku tidak keseorangan. Aku ditemani oleh rakan baik ku iaitu kak nah (Kak Zainah). Beliau adalah penggemar pelita..(sempatla aku kenalkan pd rakan2 bloggers yg wat sale pelita tu..)Dalam kesibukan kami menguruskan hal anak2 masih sempat lg meronda2 cari brg2 nak wat decal tu..dptla aku rembat 2 teko putih comel di 2N shop je. harge pun tak mahal..piring pun dpt.. blk rumah terus wat decal..decal buah tu aku beli dr kak yang dahlia sblum raye..(gmbr teko n3 next time)

setelah selesai segala urusanku..dapatla tarik nafas skit..baru nak berehat dpt satu panggilan telefon dari STF. memberitahu amira dikehendaki hadir utk interview pd hari sabtu ini 5hb disember. bebagaila maklumat yg dikehendaki..so ape lg..mengumpullah sgl dokumen2..hari ni baru settle..tu la sbbnye kot aku x smpt nk buat n3..



Gambar diambil ketika menghantar borang permohonan

tak habis di situ, bergegas pula mencari baju sekolah menengah pule..kami pergi ke jusco tebrau city..sambil membeli kek hari lahirku..jgn x percaya oleh kerana KESIBUKAN itula xsmpt nk celebrate my birthday..itula pengorbanan aku kirenye..dikesempatan itulah cik abgku membeli kek di secret recipe n km singgah di sushi king membeli sedikit hidangan utk melepaskan gian. w/pun hnya take away.so km makan d rumah..yg penting ade temaki fried salmon.. pg2 td lepas breakfast barula sempat potong kek..sian aku ni ek.. Tapi aku bertuah tahun ni coz dapat celebrate my birthday w/pun simple tapi dpt bersama my loving mummy..(it's tok mok)..



Kek Hari Lahir yg ke..32 baru.. ;p

w/apapun nak ucapkan thanks so much wat my frien..'TINI'..she's the 1st person gave me birthday present..telekung cantik..ade bunga2 rose timbul gitu.. thanks TINI..



Telekung dari TINI

3 comments:

Hernee Nazir said...

tok mok je yg mrase kek upenye..hehehe..

hrp2 mira dpt skolah yg terbaik..

Ajey Mahat said...

wah btmbahlah nmpaknya kedut2 dmuka tu nnti..hahahaha

Linda Khalish said...

sedihnye..bile belek2 labels..tgk ni la kenangan birthday terakhir dpt celebrate ngan mak..mak..rindukanmu.....

Salam Perkenalan kepada semua dan selamat datang ke blog yang kurang sempurna ini..Blogku ini bertujuan adalah untuk berkongsi bersama2 rakan bloggers yang berminat mendekorasi/menghias rumah berkonsepkan Inggeris..disamping catatan perkembangan tentang telatah manja anak2ku..Selamat mengenali keluarga Khalish dan silalah berkongsi idea, cadangan mahu pun teguran yang membina..agar setiap perkara yang kita lakukan akan memberi manfaat kepada kita semua Insyaallah..