Thursday, November 19, 2009

Keputusan UPSR diumumkan...

Hari ini adalah hari pengumuman keputusan UPSR secara rasminya..Alangkah ngerinya menunggu saat2 pengumuman...Alhamdulillah..Nuramira Khalish Binti Mohd Khalid dapat 5A dalam UPSR..Syukur..berbaloi usaha dan pengorbanan kami sekeluarga..



Wajah-wajah pelajar 5A SKKT 2009



Lunch Celebration at Ponderosa Golf Resort..

4 comments:

Hernee Nazir said...

congrats Mira :)

Aziza_Hairol said...

tahniah untuk mira, n akk sekeluarga...
akk bagi lah tips2 untuk anak bijak ni.(azi_1903@yahoo.com)tqvm

afrina zamani said...

mas tahniah atas kejayaan anak sulung ko! proud of you! keep it up!

Linda Khalish said...

Thanks semua..
Utk azi..takde rahsia..semua anak kite ni gifted kebijaksanaannya.cume kitelah yg mencorak dan membentuknya. Apa2 pun selain dari usaha dia, usaha kite juga perlu seiring,kite sentiasa bersama dia utk perhatikan bukan control secara melampau..guide dia and jadikan anak sbg rakan..Insyaallah..tegas and disiplin kunci utama..Selain dari itu supplement utk kecerdasan otak dan kecergasan tubuh badan amat penting..selamat mencube..

Salam Perkenalan kepada semua dan selamat datang ke blog yang kurang sempurna ini..Blogku ini bertujuan adalah untuk berkongsi bersama2 rakan bloggers yang berminat mendekorasi/menghias rumah berkonsepkan Inggeris..disamping catatan perkembangan tentang telatah manja anak2ku..Selamat mengenali keluarga Khalish dan silalah berkongsi idea, cadangan mahu pun teguran yang membina..agar setiap perkara yang kita lakukan akan memberi manfaat kepada kita semua Insyaallah..