Wednesday, October 28, 2009

Rumahku..

Untuk N3 kali ni saya tunjukkan sedikit gambar dalam rumah..Bukan tujuan nak menunjuk2 tapi ingin berkongsi dgn rakan2 bahawa hasil decoration umah tu saya dapat idea dari rumah rakan2 bloggers yg hias rumah ala2 english konsep. Juga tak lupe hasil kerja tangan sendiri contohnya jahit langsir and table runner. Saya amat terhutang budi dengan kak azlina kerana blog kak inna la yg memperkenalkan kepada saya tatahias rumah berkonsepkan perabot jati dan english..thanks so much..Citarasa kita sama. Saya amat menggemari konsep english tapi..hubby da berikan syarat, kalo nak konsep english jgn ubah ape2 pada perabotnye..ok segala2nye kuturutkan dan beginila sedikit hasilnya..tambahannya dalam process.








1 comment:

Salam Perkenalan kepada semua dan selamat datang ke blog yang kurang sempurna ini..Blogku ini bertujuan adalah untuk berkongsi bersama2 rakan bloggers yang berminat mendekorasi/menghias rumah berkonsepkan Inggeris..disamping catatan perkembangan tentang telatah manja anak2ku..Selamat mengenali keluarga Khalish dan silalah berkongsi idea, cadangan mahu pun teguran yang membina..agar setiap perkara yang kita lakukan akan memberi manfaat kepada kita semua Insyaallah..